پاییز بیست سال پیش برای اولین بار به شهر تبریز رفتم. دانشگاه تبریز قبول شده بودم. قرار بود شیمی بخوانم. ولی خب اگر دندانپزشکی قبول می شدم خیلی خوشحالتر می شدم. برای رفت و آمد از خوابگاه به داخلشهر ا بانو...
ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 29 اسفند 1398 ساعت: 15:16